Friday, August 19, 2011

hidup tak guna, mati tak nak.

hye peeps!
arinie paling bosan dlam sejarah aku dkat dungun.
ahhh! ari ari kat dungun mana pernah best,
sentiasa bosan.
kau orang boleh bayang kan tak,
sini langsung tak da mall wey.
paling best pun dkat pekan dia,
mydin, 7e, pizza hut, mcd, kfc.
kalau lepak mydin tu,
kira dah class habeees doh.
aku tak tahu mcam mana orang dungun hidup wey.
mybe dorang lebih bnyak menghabes kan masa,
atas tikar sejadah,
bukan mcam aku,
berpoya poya, menabur duet atas jalan.

kat sini,
kalau nak tgok wayang pun kene pegi mesra mall.
mesra mall dri tempat aku,
3 hari. kalau kau jalan kaki lah.
kalau kau naik kereta, 45 minit kot.
sepanjang aku dkat dungun,
sekali je aku jejak kaki sane,
then dah tak nak jejak lg dah.
sbb mmg tak de apa apa wey.
aku lebih rela lepak mydin dri lepak situ.

Aku ingat lg kawan aku,
nama dirahsia kan ye.
dia cakap, ada vans.
aku dah macam,
'wahhh, ade vans eh? hebat jgak ganu. melaka pun vans baru bukak'
sekali aku pegi,
ehhhhhhhh, mmg vans eh.
kedai kasut verns.
bodoh sial.
wa kene game bro.

Mesra mall ade lah jgak bowling kan,
tp lane dia mcam ade 10 gitu,
then every 10 mins,
lane dia akan stuck,
aku tak tahu lah,
management dia tak pernah service lane ke ape,
bukak bisnes , cekik duet orang je tahu,
tp tak tahu nak mantain bisnes.
sama macam tempat karok dia,
sebijik mcam karok jamban sial,
dgan mic dia bwu air liur orang,
aku tak tahu,
mybe orang yg pegi melalak dkat sane,
dia ludah ludah kan mic tu ke apa.
tp sumpah,
aku nak menyanyi dkat mic tu pun tak de selera sial.
tahan nafas je lah sepanjang masa.
air liur boyfie aku pun,
aku nak cium,
pikir 100 kali,
lg nak cium air liur orang?
dah tebiat ape.

senang cite,
melaka jgak best wey,
even ade kate melaka tak boleh lawan kl dorang,
tp ape aku kisah.
bg aku melaka lah segala galanya.
tak sesak. tak mahal. everything just nice :)
post nie betol betol bt aku rindu melaka.
nak melakaaaaaaaaaaaa! :(
next rabu aku balik melaka,
rasa mcam nak kemas beg malam nie je.
sial lah. apesal aku dpat ganu!
fuck.bye.






No comments: